انسان گاهی موجود جسور ی میشود
 
اسیر قفس ... ترانسکشوال اف تو ام
.......
 
 

 

دنیای آدما خیلی دنیای دو رنگیه بازارش گرم از

 

 دروغ،خیانت،نیرنگ

 

دل شکنی،بی عدالتی،سنگدلی.......وقتی خدا انسان را

 

خلق کرد

 

گفت برو و انسانیتت را به تصویر بکش اما تصویر زیادی از

 

انسانیت

 

به تصویر کشیده نشد خدایی که بنده اش را آفرید خود

 

میدونه در

 

دل بنده اش چه غم ها موج میزند چه دردی در وجودش

 

 پنهانه

 

تو که انسانی چرا به جای او قضاوت میکنی؟ تو که درکی

 

از هم نوع خود نداری چرا قضاوت نا درست میکنی؟

 

 

اونوقت همین موجود

 

 با جسارت تمام گناه رو معنی میکنه!! بشر اگر تو از خدا

 

 

 

میترسی و میفهممی گناه چیه پس چرا ندانسته به  

 

بنده ی خدا لکه ننگ میچسبونی با بی خردی خود......

 

بنده خدا،بشر ، تو که دروغ تو ذاتت هست بنده فروشی تو

 

ذاتت هست

 

سنگدلی تو ذاتت هست پس چرا تظاهر به انسانیت

 

میکنی چرا

 

به جای خدا در باره بندگان بیگناه خدا قضاوت میکنی؟

 

ایمانت را قلبی کن ،ایمانت را در عمل به هم نوعت

 

ثابت کن لفظ

 

عمل قشنگ نیست خود عمل قشنگه.....

 

انسان، صادق باش،هرگز دروغ نگو من خوبم اگر بدی بدی

 

خودت رو

 

پنهان نکن اگر احساس در وجودت نیست ابراز نکن که

 

احساس داری

 

نذار بنده ای دیگر که احساس در وجودش هست به پای

 

بی احساسی

 

تو احساسش خاکستر بشه

 

همین آدمهای خوب روزگار ما وقتی یه معلول جسمی

 

میبینند میگن

 

آخی طفلک چرا اینجوریه خدایا شکرت ما نیستیم دلم

 

واسش میسوزه!

 

یه بیمار روحی میبینند میگن روانی دیوونه حتما یه خطایی

 

کرده

 

اینجوری شده! یه تصادف کرده میبینن میگن حتما یه جایی

 

مال مردم

 

خوری کرده چوب طبیعت رو خورده! یه ترنس میبینن 

 

با ذهن

 

آلوده خود تصور بد تری نسبت به همه این چیزا دارن !

 

تی اس دیگه

 

چیه؟؟؟!! واااااای همون هم جنس باز؟؟؟!! نه آدم احمق

 

تی اس یعنی

 

روحی که متعلق به جسم نیست روحی در جسم بیگانه،

 

یه مرد

 

 با تموم احساسات مردانه در جسم زن ولی زن

 

نیست اون خلقت

 

خداست به حقوقش احترام بذار حتی اگه شرایط تغییر

 

جنسیت 

 

واسه بعضی پیش نیاد ملامت نکن،تحقیر نکن،درک کن

 

آدم احمق، بی خرد،بی علم تو که از خلقت خدا چیزی

 

نمیدونی

 

چرا بیشتر نمک به زخم میزنی از خدا بترس بشر.........

 

گاهی میگم آرتان تو هم همین بنده های خدایی مثل

 

همین بی خرد

 

های بی انصاف ولی خدا رو شکر یه ذات خدا در وجودم

 

گذاشت

 

اینه که هرگز خوب نمایی نمیکنم رک و بی پرده

 

صحبت میکنم

 

همیشه نمیگم بهترینهای خدا هستم اما سعی میکنم

 

به خوبی

 

نزدیک شم سعی میکنم دلی نشکنم اما نمیگم که تا حالا

 

دلی

 

نشکستم سعی میکنم تا با کفش کسی راه نرفتم

 

 

در مورد راه رفتنش قضاوت نکنم

 

 

 

من که استغفرالله جای خدا نیستم پس قضاوتش نمیکنم

 

بنده

 

خدا رو محکوم نمیکنم شاید اون عزیز ترین بنده خدا باشه

 

به امید روزی که همه تصویر خوب از انسانیت بکشیم و

 

اگه کسی

 

 

دلمون رو شکست باز واسش آرزوی موفقیت کنیم و

 

خودمون هم

 

با قضاوت نا درست دل کسی رو نشکنیم.

 

خب زیاد پر حرفی کردم دلم این روزا کمی

 

گرفته

 

اعصابم به هم ریخته داغونم اما قولی که به

 

دوست

 

عزیزی دادم اینه که پست شاد و امید به

 

زندگی

 

بذارم از اونجایی هم که در نهایت گند اخلاقی

 

و جدی بودن آدم شوخی هم هستم سعی

 

میکنم کسی رو غمگین نکنم .

 

اینروزا گاهی حاضر به مرگ هستم اما باز

 

مقاومت میکنم مثل همیشه ...

 

مخلصتون همه هستم چه مثل خودم بدها

 

و چه خوبها 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت22:33---19 شهريور 1391
میشه بیاد رووبم ونظر بذارید قالب وبمو عوض کردم

البته اگه زحمتی نیست.


مهناز
ساعت22:15---19 شهريور 1391
من فکر کنم یه سوالایی ازتون پرسیدم.

اگه نمیخواید جواب بدید اشکالی نداره.


مهناز
ساعت15:23---19 شهريور 1391
خب تو پروفایلتون بود داداشی.
پاسخ:بله درسته


زهره
ساعت12:47---13 خرداد 1391
teacher,u r bad.
because,i'm worry about U.
& Y R too relax.
bad teacher.
bad friend.
bad boy.
I don't like U


زهره
ساعت11:39---13 خرداد 1391
تیچر؛نگرانتم!کجاییییییی پس؟
کاری دست خودت ندی.
چرا انقدر حساسی آخه؟

تیچر انقدر حساس؟
با بچه هات چه میکنی؟
حساااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااس!


زهره
ساعت17:44---11 خرداد 1391
ارتان خان'كجايي كه نه جواب ميدي نه مياي تو مسنجر.منكه اي دي مو برات كذاشتم تا ادم كني.من تا شب دسترسي به مسنجردارم.خواستي بيا،نخواستي هم اصراري نيست

پدرام
ساعت22:19---10 خرداد 1391
آقا عجب وب باحالی... دمت گرم... من شرمنده تم که تا حالا بهت سر نزده بودم... این پیام رو گذاشتم که نگی بی معرفتم. حالا پستای دیگه رو هم بخونم واسه همشون کامنت می ذارم داداش.
پاسخ:به به آقا پدرام چطوری داداش خوشحالم کردی قربون داداش گلم بشم


زهره
ساعت17:49---10 خرداد 1391
راستی آرتان خان؛من نهایت نیم سا@دیگه سرکارم.برم خونه شب میام تو وبتون.میبنی کلا کنجکاوم؟؟؟؟؟

اما فضول نیستم!

حد خودمو میدونمپاسخ:اختیار دارید فضول چیه .کنجکاوی بد نیست


زهره
ساعت17:34---10 خرداد 1391
برات میل فرستادم.اما انگار نمیاد.من راه دیگه به ذهنم نمیرسه.اما شما سئالتو همینجا بپرس.جواب میدم تیچر!!!

محمد امین
ساعت16:14---9 خرداد 1391
عالی بود دمت گرم
پاسخ:دم شما گرم تر داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 9 / 3برچسب:, :: 9:21 :: توسط : تنهای زمین

درباره وبلاگ
همیشه حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش هر کسی به اندازه حرفهایی ست که برای نگفتن دارد (دکتر شریعتی)
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی اس در زندان تن و آدرس tsworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 1046
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 1